Emma och Lovis

Hej hej :)
förlåt för att jag inte har bloggat :)
men det har inte hänt så mycket i mitt liv!
Igår:

Vi hämtade lovis och sen åkte vi och spelade innebandy med kyrkan och det va jätte kul! Fast lovis spelade inte!
Sen drog vi hem till mig och sov över hos mig :)
 
Idag:

Jag åkte till kyrkan och lyssnade på en gubbe som heter gunnar och han berättade om sitt liv och det va jätte bra för man fick tänka om en del! Sen åkte vi och hämtade min faster hund (bonny) och så nu är hon här och lovis med då :)
ska passa den idag för min faster rider på máni för en gubbe :)
 
Imon:

Jag vet inte riktigt men får väl hitta på nått kul :)
 
Men vi hörs Hej Då alla Fina :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0